Ultra Inspirativno

5 savjeta kako da praktikuješ ljubav prema sebi

IuteCredit
IuteCredit

Ljubav prema sebi je kada prihvatiš, priznaješ, vrednuješ i cijeniš sebe. Tada podržavaš svoj mentalni, emocionalni, fizički i socijalni rast. Ljubav prema sebi može imati različite definicije za različite ljude. Važno je prepoznati što to znači za tebe, a zatim dosljedno vježbati ljubav prema sebi za svoju dobrobit. Potisnuti bijes, trauma, tuga i ogorčenost su emocije, koje često zakopamo duboko u svoje srce, tijelo to ponekad manifestuje, čak i kroz bolest. Zato je važno da praktikuješ ljubav prema sebi i da povećaš nivo samopouzdanja i samopoštovanja. Donosimo ti nekoliko ključnih savjeta za praktikovanje ljubavi prema sebi.

Pexels

Oslobodi se bijesa i ljutnje

Ako trebaš vrištati, vrišti. Bijes i ljutnju možeš osloboditi i razgovorom s osobom na koju se ljutiš. Često pisanje dnevnika, misli i emocija, takođe može pomoći u oslobađanju bijesa. Takođe, možeš napisati pismo osobi koja te je povrijedila. Nakon toga, pocepaj ili spali pismo. Ne šalji je osobi. Razgovaraj s tom osobom samo kad se smiriš i možeš konstruktivno izraziti svoja osjećanja.

IuteCredit
IuteCredit

Oprosti sebi i drugima

Opraštanje ti može pomoći da se oslobodiš tereta i da ti bude lakše. Takođe, pomaže u razvijanju novih načina razmišljanja. Kada oprostiš, očistiš energetske blokove u tijelu, pomažući da se fokusiraš na sadašnjost, na svoj potencijal, ciljeve i na produktivne zadatke. Opraštanje je duži proces, ali veoma oslobađajući.

Shvati da ne možeš sve kontrolisati

Iako je preuzimanje odgovornosti za tvoj život presudno, češće ga ljudi brkaju s kontrolom. Kontroliši samo ono što možeš u svom životu, da budeš bolja osoba, da rasteš i razvijaš se. Imaj vjere u sebe. Prepusti se životu, ne možeš baš sve situacije u životu kontrolisati. Kontrola nam ne daje osjećaj moći, već nam stvara stres i anskioznost.

Pexels

Budi zahvalna osoba

Vodi dnevnik zahvalnosti i ne zaboravi popisati sve ljude, iskustva, događaje, misli, emocije i sve stvari na kojima si zahvalan/zahvalna. Praktikovanje zahvalnosti veoma je važno! Sigurno postoje stvari na kojima se možeš zahvaliti jednom dnevno.

Misli pozitivno

Kao što dobra hrana hrani tijelo, um hraniš pozitivnim mislima. Moćne pozitivne misli mogu značajno povećati nivo tvog samopouzdanja i bolje se pripremiti za izazove koji predstoje.

Slični članci

Kako ti manje rada pomaže da postigneš više

Ultra magazin

Može li tehnika disanja poboljšati mentalno zdravlje?

Ultra magazin

5 uobičajenih simptoma postporođajne depresije

Ultra magazin