Ultra Ukusno

5 namirnica za blistavu kožu

Iako je posjeta dermatologu odličan način da ti pomogne da se osjećaš bolje u svojoj koži, postoji niz drugih načina da koža dobije sjaj koji svi priželjkujemo.

Unutrašnja hidratacija i sirova hrana su u većini slučajeva dijelić koji nedostaje kada je riječ o poboljšanju stanja kože. Prije nego što potrošiš novac kod dermatologa kako bi se poboljšalo zdravlje tvoje kože, pokušaj da uvedeš sirovu hranu u svoju ishranu. To je odličan način da osiguraš sve hranjive tvari koje tvoja koža treba, kako bi izgledala apsolutno fantastično.

Foto : msn.com

KURKUMA

Ovaj Indijski začin popularan je već nekoliko godina i lako ga je pronaći u supermarktima i prodavnicama zdrave hrane. Dokazano je da ima protuupalna svojstva i čini čuda za dosadne bubuljice. Iako se najčešće koristi u Indijskoj kuhinji kao dodatak popularnom kariju, može da se doda u čorbe, salate i sosove kojima želiš da dodaš malo egzotičnog ukusa.

Foto : abouther.com

BADEMI

Jedenje badema jednostavan je i ukusan način da povećaš dnevnu dozu vitamina E koji je neophodan za zdravu kožu, kosu i nokte. Vitamin E je antioksidans koji pomaže u neutralizovanju slobodnih radikala, a može čak pomoći u sprečavanju smanjenja kolagena, održavajući tvoju kožu svježom i sjajnom. Badem možeš da uključiš u ishranu na razne načine, a najbolje je da ih jedeš svježe.

Foto : Shutterstock

BOBIČASTO VOĆE

Bobičasto voće je odlično za sve, što je zadivljujuće, jer su u osnovi slatkiši prirode. To je zato što posjeduju visoku koncentraciju antioksidansa. Jedenje hrane bogate antioksidansima povezano je sa smanjenjem akni, jer se oni bore protiv slobodnih radikala koji izazivaju akne.

Foto : Shutterstock

SLATKI KROMPIR

Baš kao što retinol (najčistiji oblik vitamina A) može pomoći u smanjenju simptoma akni, isto tako može i hrana sa visokom koncentracijom ovog vitamina. Slatki krompir je veoma ukusan i divan izvor vitamnina A. Samo jedan slatki krompir posjeduje preko 100 procenata ekvivaleta aktivnosti retinola. Jedan slatki krompir, sa malo kurkume i bibera i eto ukusnog obroka za sjajnu kožu.

Foto : Shutterstock

SJEME BUNDEVE

Ukjučivanje sjemenki bundeve u prehranu može da učini čuda za zdravlje tvoje kože, zbog velike količine cinka koje posjeduje. Cink ima protuupalna svojstva. Iako se cink nalazi u mnogim namirnicama, sjemenke su odličan, a pri tom i ne preskup način za konzumiranje cinka. Sjemenke možeš dodati u omiljenu salatu ili ih pomiješati sa zobenom kašom za doručak i na ukusan način poboljšati stanje svoje kože.

Foto : bbcgoodfood.com

Ovo su samo neki od načina za unošenje hranjivih sastojaka kako bi se poboljšalo zdravlje kože. Postoji obilje načina da se unese potrebna količina vitamina E, cinka, antioksidansa i bezbroj drugih hranjivih materija koje su potrebne tvom organizmu. Sve u svemu, najvažnije je osigurati da jedeš uravnoteženu prehranu koja odgovara tvojim potrebama, a istovremeno te čini srećnom.

Izvor : msn.com

Slični članci

Kako se pravi originalni švajcarski sir ementaler

Ultra magazin

Brzo i lako: Gusta čorba od crvene leće

Ultra magazin

Idealan prilog uz tvoje omiljeno jelo!

Ultra magazin