• Home
  • Ultra Ukusno
  • 5 namirnica koji će ti biti saveznici u gubljenju masnih naslaga sa stomaka
Ultra Ukusno

5 namirnica koji će ti biti saveznici u gubljenju masnih naslaga sa stomaka

Bingo
Bingo

Smanji svoj struk, pomozi sebi da se riješiš viška kilograma, ovim ukusnim namirnicama. Pročitaj kojih 5 namirnica će sigurno ubrzati metabolizam jetre i sagorjeti salo na trbuhu.

Unsplash

Bobičasto voće

Grickanje jedne šolje bobičastog voća (svježeg ili smrznutog) svakodnevno, moglo bi istopiti četiri kilograma i sedam centimetara kroz 30 dana. To su riječi istraživača klinike Cleveland, koji kažu da sastav bobica (karotenoidi) uključuju gene, koji ti pomažu da brzo razgradiš uskladištenu masnoću na trbuhu.

Trešnje

Odlične vijesti za ljubitelje trešanja. Ovi slatki dragulji prepuni antocijanina, koji smiruju nadbubrežne žlijezde, smanjujući proizvodnju hormona stresa kortizola, koji skladišti masti za 33%. Svakodnevno grickaj 25 trešanja, a kanadski istraživači kažu da je to jedna od namirnica, koja bi ti mogla pomoći sagorjeti više masti na trbuhu ovog ljeta. Savjet: Izaberi zrele trešnje najtamnije boje, jer sadrže četiri puta više antocijanina.

Rotkvica

Jedenje tri rotkvice, moglo bi povećati sagorijevanje masnoće za 25% tokom dva sata, a svakodnevno grickanje pomoći će da se u šest mjeseci oslobodiš četiri kilograma visceralne masti (rizičnog masnog tkiva koje okružuje trbušne organe). Istraživači sa Univerziteta Stanford kažu, da spojevi rotkvice signaliziraju organizmu da se riješi viška masnih zaliha.

Unsplash

Endivija

Hranjive sastojke endivije, usporavaju apsorpciju šećera u crijevima do tri sata po obroku, čineći ovo hrskavo zeleno povrće djelotvornim poput mahunarki u blokiranju skokova šećera, koji podstiču regulisanje stomačne masti. Australijski istraživači kažu, da bi uživanje u jednoj šolji endivije dnevno moglo pomoći da izgubiš do pet kilograma ovog ljeta.

Kokosovo ulje

Kokosovo ulje sadrži rijetku grupu biljnih jedinjenja (MCFA), koja stimulišu ćelije jetre da sagorijevaju masne kiseline za energiju. Nije ni čudo što naučnici sa Univerziteta Columbia kažu, da je moguće izgubiti i do 67% više masnoća na trbuhu samo uvođenjem dvije kašike kokosovog ulja, umjesto manje zdravih masti u svakodnevnu prehranu.

 

Izvor: firstforwomen.com

Slični članci

Kremasta palenta sa umakom od gljiva

Ultra magazin

12 jednostavnih savjeta za kuhanje tjestenine

Ultra magazin

Ukusne cimet rolnice koje morate probati

Ultra magazin