Ultra Inspirativno

5 jednostavnih navika da izgledaš ljepše i osjećaš se bolje

IuteCredit
IuteCredit

Naše zdravlje nam uvijek treba biti na prvom mjestu, ali ruku na srce, nekad nam je zaista teško uskladiti sve obaveze, posao i porodicu, a tek naći vremena za odlazak u teretanu i redovno vježbanje… Zato ti donosimo zaista jednostavne, kratke i efikasne dnevne navike, koje će pomoći tvom sveopštem stanju i zdravlju. Neke će ti pomoći da smršaš i izgledaš mlađe i ljepše.

Masaža čela za smanjivanje bora

Stavi lakat na sto i okreni dlan tako da bude okrenut ka čelu. Stavi čelo na dno dlana i opusti vrat. Radi kružne pokrete, malo pritiskajući i pomerajući dlan od obrva do linije kose. Ponovi masažne pokrete, da bi se obuhvatila cijela površina čela. Uvijek se kreći od obrva do linije kose, nikako obrnuto.

Foto: TanyaLovus / Depositphotos
Stiskanje šaka kako bi ruke i vene bile mlade i zdrave

Da bi se povećala elastičnost krvnih sudova i vene održale zdravim, radi ove vježbe nekoliko puta dnevno. Stisni šaku i otvori je, ali bez opuštanja mišića. Radi to 20 puta, 3-4 puta dnevno. S vremenom će vene biti manje vidljive.

Foto: TanyaLovus / Depositphotos
IuteCredit
IuteCredit

 

Vibro-gimnastika

Da bi limfa pravilno cirkulisala (koja smanjuje oticanje i rješava višak tečnosti u tijelu) možeš da radiš ove jednostavne vježbe. Ova takozvana vibro-gimnastika izgleda ovako: popni se na prste, digni pete od poda za 1cm (nema potrebe da se više dižeš) i poslije se lagano spusti na pete. Ponovi ovu vježbu 100 puta, i najbolje bez obuće.

Foto: piotr_marcinsk / Nobilior / Depositphotos
Mini vježbe za toniranje zadnjice

Neka tvoja zadnjica vježba, čak i ako ne ideš u teretanu. Stisni i opusti mišiće zadnjice tokom 20 sekundi, te napravi pauzu od 10 sekundi. Uradi ovo minimalno 5 puta. Dok hodaš, potrudi se da stišćeš i zadnjicu.

Foto: arkusha / Depositphotos
Okreći glavu da opustiš mišiće vrata

Ova jednostavna vježba može smanjiti napetost u vratu i poboljšati boju lica, što ovisi o tome koliko dobro cirkuliše tvoja krv, kao i limfna tekućina. Takođe, nećeš izgledati dobro ukoliko imaš mišićne grčeve. Njih možeš opustiti pomoću ovih vježbi: masiraj potiljak, zatim, sjedeći ili stojeći uspravno, polako okreći glavu na jednu, pa na drugu stranu, pokušavajući da osjetiš istezanje mišića vrata. Ponovi ovu vježbu 20 puta.

Foto: bastabalkana

 

Izvor: brightside.me

Slični članci

Tri izvrsna YouTube fitnes trenera koja trebaš zapratiti

Ultra magazin

5 snažnih dokaza da ljubav prema sebi vodi do zdravijeg i sretnijeg života

Ultra magazin

Zašto su prvi jutarnji sati najbitniji?

Ultra magazin