Ultra Inspirativno

4 promjene u načinu života za poboljšanje mentalnog zdravlja

Svake godine 10. oktobra  širom svijeta obilježava se Svjetski dan mentalnog zdravlja radi podizanja svijesti i podrške pitanjima mentalnog zdravlja. Kako bi ti pomogli da se brineš o vlastitom mentalnom zdravlju, danas i tokom cijele godine, donosimo ti 4 promjene životnog stila koje će ti pomoći da dođeš do mentalnog blagostanja.

Foto : Shutterstock

ODUSTANI OD ALKOHOLA

Početkom ove godine objavljena je studija koja je proučavala 10.386 odraslih, a otkrila je da i muškarci i žene koji tokom života nisu konzumirali alkohol imaju najviši nivo mentalnog blagostanja. Pored toga, žene koje su na početku ovog istraživanja umjereno konzumirale alkohol – manje od 5 pića sedmično, i koje su prestale da piju u toku studije, poboljšalo im se mentalno stanje. Nivo njihovog mentalnog blagostanja je dosegao nivoe veoma slične onima koji tokom života nisu konzumirali alkohol.

Foto : Shutterstock

SMANJI VRIJEME KOJE PROVODIŠ NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Sa porastom upotrebe društvenih mreža, mnoge studije proučavale su njihov uticaj na mentalno zdravlje. Studija u Velikoj Britaniji koja je proučavala 12.866 tinejdžera u dobi od 13 do 16 godina otkrila je da je provjeravanje društvenih mreža na telefonu, nekoliko puta dnevno, povezano sa lošim mentalnim zdravljem, posebno kod mladih djevojaka. Pretpostavlja se da je to zbog korištenja društvenih mreža koje utiču na san i fizičku aktivnost. Američka studija, koja je proučavala odrasle ljude koji su proveli jedan sat dnevno na Facebooku, takođe je otkrila da su se oni koji su prestali da koriste ovu društvenu mrežu, osjećali srećnije i te su počeli da provode više vremena u druženju sa porodicom i prijateljima.

Foto : Marccx Media

JEDI MANJE BRZE HRANE, A VIŠE VOĆA I POVRĆA

Povećanje količine voća i povrća u tvojoj ishrani takođe bi moglo pozitivno da se odrazi na tvoje mentalno zdravlje. U studiji objavljenoj ove godine, američki naučnici su na osnovu 245.891 telefonskih anketa otkrili da je broj odraslih koji su jeli veliku količinu nezdrave hrane, kao što su pomfrit, hamburgeri i gazirana pića, i manju količinu voća i povrća, prednjačio u broju prijavljenih mjerenih ili teških psiholoških tegoba od onih koji su jeli zdravu hranu. Naučnici su dodali da su rezultati usklađeni sa onima iz drugih studija sprovedenih u drugim zemljama, koje su takođe otkrile vezu između lošeg načina ishrane i mentalnih bolesti.

Foto : Getty Images

PROBAJ UZIMATI PREHRAMBENE DODATKE

Prema rezultatima studije o prehrambenim dodacima i simptomima mentalog zdravlja, određeni dodaci mogu da pomognu kod nekih stanja mentalnog zdravlja, ako se uzmu u kombinaciji sa konvencionalnim tretmanima. Istraživanje, koje je uzelo u obzir 33 meta analize sa  ukupno 11.000 ljudi, pronašlo je snažne dokaze da Omega-3 može da pomogne u smanjenju simptoma depresije više nego sami antidepresivi. Postoje i dokazi da aminokiselina N-acetilcistein može biti korisna u tretiranju poremećaja raspoloženja i šizofrenije.

Foto: Lallapie/Shutterstock

 

 

Izvor: ph.asiatatler.com

Slični članci

Alicia Silverstone veganstvom protiv klimatske krize

Ultra magazin

Kvalitet opreme je važan segment treninga!

Ultra magazin

8 najugroženijih životinjskih vrsta na svijetu

Ultra magazin